Galgar till Fido

Nu är det ju inte så att Nikko har en egen garderob - men han har faktiskt lite olika varma kläder (och ja, OK, några t-shirts har visst slunkit med också, men han använder dem BARA när det börjar bli svalt ute men fortfarande för varmt för fleece, så det så!) och de mår bäst av att hänga. Och varför köpa dyra hundgalgar om man inte måste?

Jag traskade alltså in på Lindex och frågade om de möjligen hade några baby-galgar över som jag kunde få? Och det kunde jag förstås. Vilken expedit kan motstå en bedjande pudelblick? (Det underlättar nämligen om Fido är med!) Jag fick faktiskt så många att jag trodde de skulle räcka och bli över, men nu är de slut. Nästa gång får jag välja en annan affär. HM kanske?

Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Nej :) bara klippkursen som är på pudelklubben, de övriga är på flera olika platser :)

2009-08-18 @ 14:27:22
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Ira & Mio

GRATTIS till jobbet vad roligt... heltidsjänst? gud vad kul! jaa Viktor letade letade letade o var förvirrad.. hehe tyvärr smakade de inte så bra dr hade smält rejält så att det blev konstigt men tack ändå ja 43 kr va det väl? då jag kom direkt från Väddö hade jag inte kontanter, så kontonr skulle sitta fint så för jag över... kram

2009-08-22 @ 17:14:46
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Becca & Olga

Hej!

Jag köpte barngalgar på IKEA! ;) 30 kr för 5 st tror jag ;)

2010-05-13 @ 20:45:02
URL: http://sweetolga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0