Ide?

Nä, jag har inte gått i ide. Men varit på semester! Fyra härliga veckor i USA. Kom hem i går, så jet lagen är svår, men jag har så smått börjat ta mig igenom alla mail, kommer att datera upp mig på bloggarna jag följer, måste tvätta (tvättstugan svämmar över och torktumlaren är trasig!!!), skriva ett ordentligt inlägg här, och så söker jag jobb. Inte nödvändigtvis i den ordningen dock!

En liten uppdatering om Nikko bara. Han har ju haft tendenser till patella luxation förut. Veterinären sa att med lite tur kan det växa bort, och det trodde vi faktiskt att det gjort för nu har det gått 3 månader sen sist. Vi hade t o m börjat prata om att börja med agility till hösten. Men så kom det igen nu när vi var på semester, så hans stackars reserv-mamma J blev jätteorolig. Den här gången är det dessutom mycket värre än det varit förut. Så vi var till veterinären idag och har nu fått medicin han ska ta i 3 veckor. Om vi har tur går det över, annars är det operation som gäller. I alla fall av höger bak som är det ben som är värst däran den här gången. Vår stackars lilla hund vad mycket han råkar ut för!

Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Välkommen hem! hoppas ni jaft det bra, tänkt på er flera gånger faktiskt :)



Stackars Nikko! hoppas han haft det bra i 4 veckor oxå? funkade det bra?



Kram

2009-08-11 @ 15:34:03
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Anneli

Var i USA har du varit på semestern?



Stackars Nikko, hoppas medicinen hjälper.

2009-08-11 @ 15:50:53
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Ira & Mio

Jajamänsan jag vet Reese e populår och finns i princip överallt, det var därför jag valde just den, visste du inte skulle behöva leta precis :) bara titta i godishyllan :) har ej ätit den på flera år ..ska bli gott.. minicup är precis lagom också då den är rätt söt och då är det lagom med en liten munsbit..räcker länge då!



Skönt han inte var´arg på er att ni varit borta så länge, men trist han har ont i ben. inget kul, ja som du sa, har varit lite mkt med Nikko, otur, hoppas han slipper mer bekymmer efter magen och urinvägsinfektion etc..



Vill du ha pengarna nu eller betala när vi ses?



Jag kommer vara bortrest på jobb nästa vecka men sen kan vi ju ses någon helg för jag börjar ju jobba nu och kan ju endast kvällar eller helger.



Kram

2009-08-11 @ 17:24:50
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Pia

Nämen lilla Nikko då... inte ska man ha ont i benet!! HOppas det blir bättre med medicinen.



Japp, du hade helt rätt. Emma o töserna var här ett dygn. Ett mycket hektiskt dygn, men fantastiskt roligt. Vi hade kanonfint väder :)

kramis

2009-08-11 @ 21:13:43
URL: http://vov.psdekor.se
Postat av: Elin

Men lilla stackarn då :( inte roligt det där..

2009-08-13 @ 21:59:10
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0