Just another day at the office...

Har just rett ut ett förtretiligt misstag med en betalning för en kurs hos Pudelklubben. Jag trodde jag betalade 200 kr till Pudelklubben i Roslagen - men betalade 2000 kr (!) till Pudelklubben centralt. Och innan jag fick rätsida på vad som hänt... Nu hoppas jag bara Pudelklubben centralt läser sina mail så jag får pengarna tillbaka... Tyckte väl pengarna rann undan väl snabbt i januari! :-)

Sen är det vinkunskap som gäller - andra kurstillfället i Munskänkarnas grundkurs är i kväll, och jag har inte läst på än. Bordeaux-viner i kväll!

Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Ojdå det va en nolla för mkt,, stor skillnad, hoppas det ordnar sig å att ni får tillbaka pengarna!

2009-03-23 @ 20:32:06
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Ira

Hur gick vin-kvällen då? nyfiken! Dricker dock inte rött vin men alltid trevligt lära sig nya kunskaper :-)



2009-03-24 @ 15:37:27
Postat av: Ira & Mio

Vad sött, att Nikko tittade på fingret istället för det ni pekar på :-) det gjorde mig leende och varm i kroppen för jag mindes det var så i juni, mio nafsade på fingrarna hela tiden hajade inte vad jag ville men sen gick det ett ljus.. provar gärna med Nikko sen när vi ses med något trick.. så får vi se om han hajar :-) kram på er

2009-03-24 @ 16:08:12
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0