Nikko piggare

Nikko sov hos mig i natt igen och han var riktigt lugn. Vaknade före klockan, men inte så farligt tidigt, så nu sover han ju bättre. Vi har varit ut två svängar och han har hoppat runt som 17 i snön. Nu har jag lärt mig att lämna tratten hemma när vi går ut, annars gräver han sig fram som en plog med tratten så all snö hamnar runt kinderna på honom! Vi har lekt lite grann, och han verkar nästan som vanligt utom när han lägger sig och ser olycklig ut vilket han gör ganska ofta. Och tacka för det, vem vill ha
1. en ful genomskinlig plasttratt runt huvudet i kombination med
2. en ljusblå uppblåsbar ring
så man inte kan göra vad man vill med det allra heligaste? Ja om man nu skulle vara lagd så alltså, hmm. :-)

Kommentarer
Postat av: Ira

Men vad skönt höra han kunnat sova, leka och är mer sig själv utan tratt, det var Mio också så vi använde t-shirts ganska ofta dels för att lufta öronen men för att Mio blev mer sig själv, med tratt ville han ej kissa/bajsa eller leka överhuvudtaget... åt och drack gjorde han ändå för han måste..

så av med tratt ofta , håll bara öga på så han inte slickar/kliar på såret då..

kram på er i snön!

2009-03-23 @ 10:40:06
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Ira

STACKARN, hoppas inte han har urinvägsinfektion, det räcker gott med det han redan har fått utstå för.. stackarn, ja det var ju i aug mio blev biten så t-shirts räckte gott jag åkte till coop och gick loss på barnavdelningen och köpte små t-shirts och sen funkade det bra då köpte jag lite till på lindex barnrea i Upplandsväsby :-) nu köper jag ju mer hundanpassade kläder men förut dög barnkläder gott :-) :-)

2009-03-23 @ 11:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0