Nu kör vi!!

I förrgår skapade jag ett konto på blogger.se. Idag lägger jag ner det - det var för knöligt och opraktiskt. Visade sig att jag inte såg bloggadressen hos den som kommenterat, så jag kunde inte svara på ett enkelt sätt. Värdelöst. Nu hoppas jag blogg.se blir enklare!!!!

Äntligen har jag en blogg igen. Äntligen får jag skriva så mycket jag vill utan att någon avbryter. Min Tokyo-blogg var så himla rolig att skriva (och att läsa tror jag också att döma av kommentarerna!) så det har verkligen känts tomt sen dess. Men nu ska här skrivas!

Kommentarer
Postat av: MoP

Hej! äntligen lyckades jag komma in på Nikko-bloggen! Det var kul att läsa allt! Klappa Nikko!

MoP

2009-03-26 @ 15:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0