Tidiga morgnar

Vi (läs: Nikko) vaknar tidigt om morgnarna nu sen han fått problem med alla magbakterier och sen operationen. Kvart i sex var vi ut i morse, matte var inte glad kan jag säga. 10 grader kallt var det också, brrr! Men en riktigt, riktigt vacker morgon är det, strålande sol, hoppas vi slipper vinden från i går! När vi gick ut nyss mötte vi flera som var på väg ner till sjön för att åka skidor. det såg så härligt ut.

Nu ligger han i mitt knä, vilken knähund han har blivit sen allt det här började. Han gnyr och gnäller, och krafsar och nafsar på min tröja för att tala om att han vill upp. Problemet är, att han gör likadant när han vill ut, så vi har lite kommunikationssvårigheter...

Ut och njut av solen idag ni som kan!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja,rasta-frillan är lite grym =)

Usch ja,bruna färgen är en roulette! Man vet aldrig när den kan blekas. Jag har haft tur med Romeo som fortfarande är helmörk,men hans dag kommer väl med. Innan hade vi bara svarta pudlar,så dem syndes de ju inget på :) hihi



Mina är i storlek Mellan och troligen toy.



Söt med en knähund,så det ska va :) <3

2009-03-25 @ 11:47:26
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Ira & Mio

Ja svårt veta om han vill gosa eller uträtta sina behov utomhus.. puh!

2009-03-25 @ 12:54:04
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja vasken är perfekt! =)

Jag brukar bli så trött i ryggen jämt när jag badar mellisen,då får man stå och hänga över badkaret.



haha..ja du..alla saker..dem gömmer man prydligt i små fina lådor på hyllor och hundfönen hamnar i garderoben ;D Min sambo tycker vi ska skaffa större boende snart, så jag kan få ett hundrum till alla saker ;) Det har ju som sagt blitt en del ler



Mår Nikko bättre med magen?



Må gott!

2009-03-26 @ 21:41:30
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Ira & Mio

Ohh, nu har man blivit bortskämd med många uppdateringar att det varit brottsligt tyst idag hoppas lillgubben mår bättre och är piggare?? Leker och äter och är piggare hoppas jag iaf.. kram på er från oss

2009-03-26 @ 22:21:57
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0