Nu har jag bestämt mig!

Sen jag började jobba har bloggen verkligen varit eftersatt. Har inte riktigt hunnit - eller kanske rättare, så har lusten inte riktigt infunnit sig. Det är så mycket annat som lockar och pockar. Skrivandet kommer jag i och för sig att sakna - men det har känts som att ämnena har trutit för mig. Kanske det helt enkelt är så att jag känner att "hundtemat" för mig blev lite för snävt? Jag som inte ställer ut, tävlar eller är hundmode-fashionista?

Ja, jag har verkligen funderat på det här, och kommit fram till att jag ska avsluta bloggen. I alla fall för ett tag, och se om lusten infinner sig igen. Kanske kommer jag igen, kanske bestämmer jag mig för att starta en ny blogg, vem vet vad framtiden bär med sig. Jag kommer ju att följa mina favvo-bloggar i fortsättningen också så klart, för jag älskar verkligen att läsa vad alla andra har för sig.

Så - tack för mig! I fortsättningen hörs vi av när jag kommenterar hos er!

Kram på er allihop

Lena och Nikko


Kommentarer
Postat av: Pia

Du har min fulla förståelse, även om det kommer bli tomt utan er.



Kram från oss 3 <3

2009-10-14 @ 19:58:04
URL: http://vov.psdekor.se
Postat av: Elin

Ja, jag tyckte väglaget på e18 var värre imorse, speciellt efter rialaavfarten där och vid brottby...ai ai, jag kände ryckningar gång på gång i bilen fast jag har fyrhulsdrivet,vinterdäck och jeep :S läskigt! snön och kylan får gärna vänta till julafton! :)



Jag kommer sakna att kunna skriva i din blogg :( om du tittar till sen hos oss och kommneterar så får du skriva din mail så jag kan svara :) <3

2009-10-14 @ 21:18:06
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: MoP

Jag förstår dig, du har ju egentligen ärvt "skrivandets gåva"

Kramar, vi hörs av på annat sätt.

MoP

2009-10-14 @ 21:41:45
Postat av: Ira å Mio

Vad trist men förståeligt!

Du får skriva lite om Nikko när du lämnar avtryck hos oss för jag vill ju fortfarande veta hur det är med Nikko... trivs han på dagis eller har han varit hemma nu när han opererats? när blir nästa op och blir det ngn sjukgymnastik sen eller? Många frågor :-) kram

2009-10-14 @ 21:47:35
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag kan förstå att det kan vara svårt att få tiden att räcka till till bloggandet när det finns mycket annat man vill hinna med. Men jag hoppas att du tittar in hos mig på mina två bloggar lite då och då.

Ha det så bra!

www.chitassar.blogg.se

2009-10-18 @ 16:47:17
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Ira å Mio

Japp det är smaksak, Mio luktar lite för mkt kiss ibland då e det skönt med lite andra dofter hihi.. speciellt när vi ofta sover ihop nära.. när han är vid fötterna spelar det ju ingen roll men mindre kul när han fläker ut sig som en casanova o ligger på ryggen bredvid min ansikte :D hihi

2009-11-11 @ 12:44:00
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Anonym

:-) precis då förstår du.. försöker oxå bada honom varje vecka, lättare när varmt ute då släpper jag ut honom ändå ingen press på att föna direkt och halvtorr är oxå ok liksom men nu när det e så kallt ute så måste det ske dagtid så man hinner föna ordentligt tills det e torrt och nu har det varit lite för mkt att det blivit lite sisådär.. kanske var tredje vecka.. mer eller mindre.. då hinner det ju bli wen hel del kiss på inne bakben min lille kisspojke, vi brukaer säga han inte kommit ur blöjåldern än o lärt sig kissa. han har alltid sååå bråttom o börjar gå innan han kissat klart ..skitunge!! :-) eller så kissar han i en pöl typ på löv och sen lyckas han ALLTID trampa med minst 1 eller två av tassarna i kisspölen SUCK!! ja så du förstår.. hihi..

2009-11-11 @ 12:53:40
Postat av: Ira å Mio

förresten .gosigt han gör på olika sätt hos er, hos maken direkt vid kudden hos dig längst ner sen jobbar han upp sig när du sover hihi..

Mio lägger sig lite olika varje gång, ibland har han lagt sig som en människa dvs huvudet påe n kudde kroppen raklång åt rätt håll o täcke på, då ser han verligen vuxen ut och jag har en pojkvän bredvid mig .. hi hi hi,, men oftast en virrvarr ..antingen boaorm ihoprullad, eller på ryggen med alla fyra ben i luiften eller fläker ut sig som casanova eller vågrätt i sängen o nästan knuffar mig ur sängen! hihi.

2009-11-11 @ 12:56:15
Postat av: Ira & Mio

Längesen jag var här, kom ihåg adressen nu o tänkte kolla ifall ngt hänt här men nä jag skrev det sista inlägget i gästboken för 1 år och 3 månader sen typ.. hihi.. kul läsa vad jag skrivit här..



Hoppas allt bra med er, längesen nu! hur går det med valp planerna ni skulle ju skaffa i somras, blev det någon syskon till nikko eller? jag hade tänkt skaffa en till sommar men nu är det vilande till kanske nästa sommar eller så, vi får se!

2011-02-22 @ 22:18:00
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Ira & Mio

Åhååå.. kul höra ifrån dig, åh stackarn som var vettskrämd för er o Nikko som bara ville leka o gosa dessutom anti mot köttbullarna o lät sig inte mutas... stackarn måste varit riktigt rädd, ja då var det rätta beslut att inte ta hand om honom.



Javisst var bilderna från amatörstudio bra, skulle ha varit där för några veckor sen men vi blev sjuka, ny tid i mitten av mars då typ häflten av bilderna inte blev bra då kände hon nog "dålig samvete" o erbjöd ny session.. om du vill ha bilder på din familj och eller Nikko kan jag rekommendera Cia!

Billigt är det ju också så man har inga höga förväntningar så det var bara bonus att så pass många bilder blev bra så jag var nöjd ändå!



Dags för Nikko o Mio ses kanske?



Trevlig helg kram

2011-02-25 @ 17:30:09
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0